CansuCaTurkmen Yerleşme kanaması adetim birkaç gün geçince sabah saatlerinde iki damla pembe öğleden sonra iki damlada kahve rengi gelmişti 8 haftamda normal kanamam oldu ama çok azdı progestana başladık 12 hafta sonunda progestanı bıraktık ama benim ikinci kanamam böbreklerimle alakalıydı kesede falan kan yoktu ve idrarımda hep kan çıkıyordu çok şükür 20+4 haftalığım ve gayet iyiyiz 🤗