Deletedmom65 canım çok geçmiş olsun sanada niye okumayayım. Ben gittim doktora çünkü internette bakmıştım yerleşme kanaması kahverengi yazıyordu. İlk başlarda kahverengi lekeler gördüm bende yerleşmedir diye çok önemsemedim. Sonrasında siyah ve kırmızı renge döndü hemen acile gittim bende progestanın hapını kullanıyorum birde dediğin gibi iğne. Dikkat etmeye çalışıyorum sürekli uzanıyorum, kötü düşünmemeye çalışıyorum. 2 gün sonra kontrol var inşAllah sağlıklıdır ve bir sorunu yoktur. Rabbim herkese evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin..🙏🏻🌷