unemere Melisabayndir doğru gerçi o boyutu var 4 kilo olunca devlette bile sezaryen yapıyorlar. Hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla sıhhatle güzel sonuca ulaşın inşallah 🌸🤗
Varol123 Melisabayndir valla bence uyu nöbet tutma ben neredeyse sıfır uykuyla girdim doğuma sanci aralıklarında uyuyodum
oznuryakup44 Melisabayndir benim doktorum 41.haftaya kadar bekleyelim dedi çok ilgisiz bir doktor yarın başka doktora gidicem valla
Melisabayndir oznuryakup44 benim doktorum aslında çok bilgili ilgili ama annesi hastaymış sanırım bakıcısı da kaçmış bu sıra benden memun değilim ilgilenmiyor aklı hep başka yerde 😢