Ferahcivan33 Bende 40+1 deyim suyu herseyi normal sanci.bekliyoruz 41 e kadar bekliyelim dedi dr. Hergun ntsye gidiyorum bakalim ne olacak sanci falan hic bisey hissetmiyorum
Varol123 Melisabayndir valla bence uyu nöbet tutma ben neredeyse sıfır uykuyla girdim doğuma sanci aralıklarında uyuyodum
Varol123 Melisabayndir cok heyecanlisin anlıyorum hemen gelsin istiyosun rabbim kolaylık versin herkese inşallah kolayca dogurursun