parasetamoll melocan ay ben girdim bin pişmanım ikili yapmadım ama detaylı da kalpte parlaklık çıktı geçer tek başına önemli değil diyorlar ama insan stres yapıyor
melocan parasetamoll evet bende daha fazla stres olmaktan korkuyorum. Sıvı aşmk isteyebilir. Tekrar testler sonuclar. Ve yğzde 90 oranında bu kistler geciyormş. Ama 2 ay var bunu net öğrenmeme.2 ayda hep aklım orda olck. Detatlıya girsem temiz sonuc cıkarsa içim rahatlar diye de düşünüyorum.
parasetamoll melocan ne yapacağız bilmiyorum ben doktora sıvıyı da sordum orada da risk çıkar dedi anlamadım şu an risk çok az parlaklık olmazsa 1/1285 Okursa 1/1215 arada 70 oynuyor en iyisi beklemek ama oda zor kaçıncı haftadasınız şu an
melocan parasetamoll 19+3deyiz. Ama ayrıntılı yaptırıp bişe yoksa içim rahatlar en azından diye de düşüyorum çünkü 2 ay sonra filan gecmiş olacak
SemraSnmezTuru melocan canım ben ayrıntılı yaptırmadım. Ama doktorum ölçümlerini her hafta özenerek daha fazla üstüne düşerek yaptığını söyledi. Ve girmemi gerekli görmedi. Amniyo sentez yaptırmanı önermem benim bahsettiğim testi yaptırabilirsin. Sıkıntı çıkarsa en son ihtimal sıvı aldırırsın
melocan SemraSnmezTuru evet sıvı aldırmayı bende düşünmüyorum. Bayrandan sonra bakıcam artık. Saglıkla gelir herkesin bebegi inşallah
Hmyr_ygt SemraSnmezTuru AY canım çok üzüldüm kendini boş yere üzmüşsün çok zor şükür bir şey yokmuş sağlıkla gelsin :)
Sulemrahkuzey SemraSnmezTuru Gözün aydın canım Rabbim gerçekten kimseyi evladıyla sınamasın o kadar zor ki inşallah sağlıkla kavuşursunuz canım 💕💕
SemraSnmezTuru Ozay 1/170 di yani 170 kişi içinde 1 i downlu olacak demek. Çok şükür içim rahatladı 🤲🏻
Ozay SemraSnmezTuru benm de 212 çıktı. Bebeğin kallpte pırıltı böbrekte genişleme var dedi bide 5.mm. Çok düşük gerçi sınır 20 mm.ama yine de kafam allak bullak
Gullsenn melocan bence kesinlikle detaylıya girmelisin çünkü o tarama testleri gibi değil. Anlamadığım şey de her şey de down sendromu belirtisi oluyor bence hiç umursama. Bende de bebeğin kalbinde ekojen odak çıktı o da down belirtisiymiş mesela 🤷♀️
TCTuernekolu Gullsenn aslında hepsi down sendromuna bağlanmıyor sadece Türkiyedeki kişiler böyle yapıyor bir çok sendrom var ikili testde dahil olmak üzere bu sendromlara bakılıyor ama bizim halkımız sadece down sendromunu biliyor. Turner sendrom var edward sendrom var daha bir çok sendrom var ama bizimkiler down sendrom deyip geçiyorlar🤦🏻♀️😔
TCTuernekolu SemraSnmezTuru bende hem kan testi yaptirdim hemde amniyosentez çok şükür ikiside negatif çıktı
Lunaa SemraSnmezTuru aminnn. Allah bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin İnşallahhhh
pitircikannesi1 SemraSnmezTuru amin canım çok sevindim temiz çıkmasına gözünüz aydın rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Gamzebzk06 SemraSnmezTuru çok sevindim canım benim de İlk hamileliğim ikili yaptırdım ama 3 lü ve 4 lü tarama testi yaptırmayacağım vazgeçtim gerçekten zorlu stresli süreç rabbim kimsenin evladı ile sınamasın