SemraSnmezTuru öncelikle adınıza cok sevindim. Saglıkla herkes kucagına alsn insallah. 19+3 hamileyim ve gecen carsamba muayene de bebegimin beyninde iki tane koroid pleksus kisti die kist görüldü. İkili taramam temiz cıkmıştı. Tek başına bu kistin zararı yokmş 28 haftalkken filan kayboluyormuş. Ama riskli gebelik doktorlarına yönlendirdi doktorum. Detaylı ultrason için. Down sendromunun yada trizominin belirtisi olabilir diye. Kafam cok karısık detaylıya bile girmek istemiyorm. Sonrasnda sıvı filan aldırmamı isterlerse diye. Gercektn beklemek düşünmek cok kötü 🙄