Ozay bizde burda sonuç downlu çıkarsa aldıracağız mı diyoruz ? Yazdıklarınızı bi okuyun gram mantık yok. Kimse bu testleri evladını aldırmak için yaptırmıyor. Postun en başında ki yazımı okursanız zaten hiç böyle bişey düşünmediğimi belirtmiştim. Sizde gelmiş sonucu iyi çıkmış birine sonuca güvenme falan filan diyorsunuz. Kusura bakmayın da cahilliğinizi benden ötede yaşayın bi zahmet. Bi kere her şeyden önce şu an hala daha hamileyim. Sende hamile birine sonuca güvenme ne olacağı belli olmaz deyip psikolojimi bozmaya çalışıyorsun. Ayrıca öğrenince ne olacak diyorsun ya ben sana söyleyim nolacak. 9 ay sağlıklı bi evlat bekleyip doğumda kucağına downlu bi bebek almak daha mı iyi. Belki o psikolojiyle öyle bi bebeği kendinin olduğunu bile kabul etmeyeceksin. Ama testin sonucunda öğreniyorsun en azından. Öyleyse bile kendini ona göre hazırlıyorsun. Gelişimi için ne yapabilirsin psikolojik olarak kendini nasıl hazırlayabilirsin bunların çaresine bakıyorsun. Ama sizin aklınıza nedense sadece aldırmak geliyor. Gerçekten büyük cahillik. O zaman 9 ay boyunca hiç doktora gitmeyin. İlaç kullanmayın. Ne de olsa bi şekilde doğacak o çocuk gidip baktırmakla da uğraşmayın o zman.