Fehime16 canım benim uyku şeyim en başından beri var gece uyuyamıyordum maalesef hâlâ öyle uyumasamda sık sık uyanıyorum deliksiz uyuyamıyorum o yüzden enerjim falan bitik oluyor gün içinde 🤦🏼♀️ kaç kilo aldın? sırt ağrısı bende de oluyor ya şeker yüklemesi için 27 sinde gideceğim bende ☺️ ayda bir oluyor kontrolüm 22 de gittim en son hem detaylıya hem doktoruma 26 da gidicem bi de işte ne zaman sıklaşır kontroller bilmiyorum 🤷🏼♀️ oy maşallah güzelmiş ismi 😍 bizde lavin duru’ya karar verdik 🌸