hazaltolga1 evettt inşallaaah sağlıkla gelsin iki böceklerimiz😍😍🥰 benim önceden uykum çok iyidi bu 6.aya girmye başlarken uykusuzluğum başladı mide yanmamda başından beri var canım hiç geçmedi, bulaşık yerleştirir ederken sırt ağrılarım başladı su 6.aya kadar mide yanması hariç benimde çok güzeldi evet artık şişmeye başladığımızdan olsa bende çok çabuk yoruluyorum. En son 23de şeker yüklemesi için gittim balım sonra 25-28-30veya31gibi görüşmelere devam edicez dedi 24 oldugumda sonuçlarım için görüştük smdi 28de gidicem inşallah. İsimde de eflin ada diyoruz şimdilik ada isminde çok fazla karar kilamadik 🤣 senin çitlembikin bellimi isim kesinleştiği pembis prensesin🥰 senin kontrollerin filan nasıl ?