Elif123_ doktorum jimerle de anlaşmalı o yüzden serklajım orada yapıldı bir gece kaldık,hastaneden ikinci kez memnun kalmadım.Bursa dışından geldiğimiz için 3 aylık gebeyken bir anlaşma yapmadık ama jimer 8000 diye hatırlıyorum.34+3 olduk ama daha hastaneye karar veremedik.Doğum için Medicana ve hayat hastanesini araştırıyorum.