hazaltolga1 Selin16 nasıl memnun musunuz? doğum şeklini ne düşünüyorsunuz? doğum için fiyat aldınız mı 😌
Stardust1 Mimhb ben hep cuma yada cumartesi gidiyorum öyle denk geliyor. Aynı gün gitsek bile nasıl tanıcaz birbirimizi yakamıza pembe gül takarız hahah 🌸🌸😂😂
Bsrakya yagizinannesii ayy ben öyle bilmem ki bende gelin olarak geldim gurbet yani benim için daha henüz öğrenemedim bazı yerlerini ama şok market ve a101. Marketin karşısındayım ben sabur apartmanı diye geçiyor hemen evimin altındalar. Siz kaç haftalıksiniz
Merverdgn N1i2s3a4- bende Rabia Nizama gidiyorum 18+2 haftalığız. ☺️ Doğumu nerede düşünüyorsunuz hiç araştırdınız mı?
N1i2s3a4- Merverdgn henüz Rabia hanım ile konuşmadım. Açıkçası anlaşmalı hastaneleri de net bilmiyorum. Bu muayeneye gittiğimde konuşmayı planlıyordum 😊 siz araştırdınız mı?
Bsrakya yagizinannesii aa evet tam komşuymusuz siz demi gelin olarak geldiniz yoksa bursada mi yaşıyorsunuz oo iyi yaşınız kaç sorması ayıptır ☺️
Bsrakya yagizinannesii himm bende 24 yaşındayım esim jandarma uzmanı belki duymuşsunuzdur tayin olarak buraya geldik normalde ispartalıyım
Lalin2580 Arzuaksumom merhaba benim de doktorum Adnan Orhan ben de riskli gebeyim çok memnunum doktorumdan burda ilk defa rastladım Adnan Beye gidene mutlu oldum☺️
Arzuaksumom Lalin2580 kendisini çok araştırdım bir çok başarısı var ben de sizi gördüğüme sevindim 😌☺️
Nisayluh gul-2468 bende 6 haftaligim ceylana gidiyorum canım ilkinide orda yaptım dogumu memnun kalmistim
Seelin Busrakose memnunmusunuz hastaneden bir de paket mi aldınız sadece muayene için mi gidiyorsunuz