Ben de 6+0 ım daha çok yeniyiz 🥰 doktor ve hastane araştırmasındayım, jimer de doğum yapacak arkadaşlarımız var mı bugün gittiğimde doğum ücretini söyleyemediler, personel yokmuş telefonda da bilgi vermiyorlar 🙄 bir de çekirge dorukta doğum yapıp memnun olan var mı aranızdan doğumdaki hizmetinden vs duyduğuma göre iyi doktorlar var fakat hastane biraz bana devlet hastanesi gibi geldi , çok kalabalıktı tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim 😊