Parsss Nisayluh 30+1 olduk oluşumla 😍 Esentepe hastanesi onur bey doktorumuz ama riskli olduğumuz için engin beyle beraber gırecekler doğumumuza🥰
Pinar-28 Parsss Allah yardimciniz olsun bende engin beyin eşi neşe hanima gidiyorum. Sizin bilginiz varmi doğum ücretleri degismiş
Hylmyl Nisayluh 36+1 günlük gebeyım çekirge doruk hastanesi doktor Hatice taşlı ya gıdıyorum 4 Eylül e gün aldım sezeryan olacağım 🌸
bayatkahve ecemsmom Esra Hanım çok güleryüzlü ve ilgili bir doktor. Acillik olduğumda kendisiyle tanışmıştım :)
ecemsmom beyza1234 tüm doktorları çok iyi hastanenin ☺️ Bişey sorucam paket mi aldınız yoksa normal doğum fiyatı kaç dediler ben en son sorduğumda 7900 dü düz fiyatta
Merveayd Nisayluh bursaya gelin geldim bende 32+6 haftalık dr Aylin Karahasan ın özel muayenehane sine gidiyorum çok memnunum
beyza1234 ecemsmom biz ilk ayda paket aldık direk evet sadece dogum için 8000 dediler epidural normal yada sezaryan fark etmiyor pket bize daha mantıklı geldi bastan ödedik bitti bide ben biraz muayene cok kullandım bize karlı oldu baya
mrveknblt Nisayluh 30+4 haftalığız, Esentepe Hastanesi Neşe Kaplan Karakaş ’a gidiyorum, çok memnunum 🥳
Mrvmz 9.haftadayız :) Doktorum Evrim Aydın çok memnunum Çekirge Doruk Hastanesinin biraz altında polikliniği
ecemsmom beyza1234 bende öyle almak istiyordum geç kaldım biraz almadım daha mecbur düz ödeyeceğiz 😂 siz Bursa’nın neresinden
Elif123_ beyza1234 merhaba, bu anlaşmayı ne zaman yaptınız acaba ben 2 gün önce aradığımda doğum paketlerini pembe mavi 14 bin TL olarak söyledi .
Gulsahseyreek Nisayluh haaanağa toki konutlarındayımbbendee ikinci gebelik ilki kız osmangazi artmde doğurmuştum ikinci oğlan olucak 35+3 şehir hastanesi özlem özgün uyanıklara gidiyorum 🥰
Arzuaksumom Eminebozdemir özeline gitmiyorum evet şimdilik memnunum kendisi baya donanımlı bir doktor ve öğretim üyesi instagram sayfasına bakabilirsiniz
Gulsahseyreek Eflinn1453 evet cok kibar bi doktor iki doktor gordum ikiside hosuma gitmedi ozlem hanim en iyisi bence bu hastanede