Aysun1274 sanırım öyle ☺️ ya geçen bi şehir hastanesine gittim deneyim diye allahım alışmışım ki kilo tansiyon vs başka odada bakılıyor odaya girdim doktor yüzüme bile bakmadı gülenler taş diye bi kadın randevu almistim sadece son adeti sordu ultasyon kayıt yaptır dedi kayıt yerine gittik dolu diyolar ertesi gune 9 a randevu verdiler kendi doktorun varsa ona git baska hastaneye diyor bana var doktorum ama hani hadi belki yok buraya geliyorum sürekli nolacak ☺️ onada başka odada bakıyorlar sanırım ultrasonda bilmiyorum ama gitmedim zaten yani o gün bebeğimi göremeden geri gönderdiler sınır oldum. Ozele devam eşime diyorum valla haftaya gittiğimizde sarilcam kadına 🥰 gorur gittigimi sanirim aldatmis gibi hissettim özlem hanımı 😂🥰