Aysun1274 merhaba canım bende özlem katirciya gidiyorum ve çok memnunum şuan 20 haftalık hamileyim kismetse insallah bende orda dogum yapicam doktora sormadım ama 3.500 diye biliyorum ben 3.750 ne ara oldu daha geçen 3.500 diye duymuştum cunki ben dogum yapmaya bi 4 olur heralde ozaman surekli defisiyor mu ki fiyatlar boyle ilk gebeligim bi bilgim yokta ? 🥰😘