glsm_kr8383 depsizoo Canım ben 17 ➕ 5 im. Doğum fln yapmadım ama bi şeyi merak ediyorum. Sezeryan oldummu içerden estetik veya dışardan dikiş fark etmez bebeği kucağına alabiliyor musunuz hani rahat bi şekilde ya da süt verirken nasıl oluyo dikişlere denk gelmiyo mu bebek üstüne baskı yapıyor mu merak ediyorum.
Nrhnn Sibilyas06 aldırdım dikişlerimi 🤗 hiç acı olmadı bosuna endişelenmişiz.şükür iyi ya kuvezdeken kilo kaybetmişti bol bol emzirip kilo aldırmaya calısıyoruz.saglık ocagı hemşiresi bebekle ilgili iyi dedi,yarında şehir Hastanesi’nde yenidogan kontrolu var bakalım doktor ne dicek.sizin bebiş nasıl annelik nasıl gidiyor 🤗
Sibilyas06 Nrhnn çok şükür kurtulduk . Bizimde hersey yolunda hersey çok güzel de uykusuzluk biraz yoruyor . Bebisiniz kaç kilo dogdu kaç kilo olmuş
Nrhnn Sibilyas06 aynen ya uykusuzluk🥴bebişlerimiz için deger onlar iyi olsunda, dogdugunda 3110 dogdu, sonra 2900 e düşmüştü saglık ocagında tartıldı, 3220 gram olmus şükür☺️
Nrhnn Sibilyas06 ya benimde aklımdaydın napıyor acaba diye☺️ biz 21 gunlük olduk şükür hersey yolunda bende toparlandım emzir, gaz cıkarma, serivenimiz devam ediyor siz nasılsınız bebişin nasıl ,ilk cocugundu dimi senin
Sibilyas06 Nrhnn Bizde 27 günlük olduk . Bu ikinci bebeğim dedim bi yazım ne yapıyor ne ediyor diye ☺️
Nrhnn Sibilyas06 aralarında 1 haftacık varmış☺️ benimde 2.bebegim yalnıs hatırlamıyorsam seninkide erkek ti sanırım.