Sibilyas06 benimde 10 gun oldu, dedim belki siz aldırdınız.ya doktor bu konuda bilgi vermedi hemşire 10 gün sonra gelip saldırabilirsiniz dedi.bende biliyorsunuz bebegin derdinden hiç dinliyemedim bile kadını, saglık ocagına gitcem yarın bir sorayım cuma gunu de bebegimin kontrole götürcem olmadı o gün hastanede ögrenirim.