Nrhnn Sibilyas06 ben ilk oglumda 21 gunlukken yaptırmıştım ve çok memnun kalmıştım aglamamıştı bile ama ilk oglum daha kilolu dogmustu.bu daha küçük oyuzden bizde biraz daha büyümesini beklicez ☺️
Erol depsizoo kendi eriyor sadece uç kısmında ten rengi ip gibi duruyor onu kesiyorlar sen gıdıyorsun onlar cagırmıyor cok gecerse zor oluyor alması hemen gıt aldır ben bırıncıde rezıl oldum yapısmıs tı uc kısmı