Yavuzun-1annesi2 depsizoo ben sağlık ocağında aldırmıştım ama bazılarıda kayboluyormuş öyle duymuştum 🤷♀️
Omerhatice depsizoo genelde estetik dikiş oluyor.. eğer estetik değilse kendi düşüyor.. Yapıştırma gibi ise estetikdir, ama normal zımba varsa aldırma aldirmaniz lazım, ip gibi bisey varsada kendi düşüyor..
Mehtap23 depsizoo 10 günü doldurduktan sonra doktoruna kontrole git . Normalde gidilmesi gerekiyor . Orda bakar dikiş yerine sorun varmı yokmu diye 👍
BurcuArslan depsizoo 10. Gün alıyorlar ozaman canım benim ilki öyleydi bi tarafı makasla kesiyor öbür taraftan çekiyor bir misina çıkıyor ama sen hissetmiyorsun ben ilk çok korkmuştum ama korkulacak bisey yokmus
Sibilyas06 depsizoo misina ipi gibi sert bir iple atıldı benimde 7 gün oldu 10 gün sonra dikişleri aldırmaya gel dediler
Nrhnn Sibilyas06 cnm şehir Hastanesi’nde dikişlerimi aldırmak için hangi doktordan kimden görüşmem gerekiyor siz aldırdınızmı.benim dikişlerim yapıstırma ama iki ucunda ip var sanırım iç dikişleri iple diktiler onu aldırmam gerekiyor
BurcuArslan depsizoo dikisin kenarlarında düğmük gibi bisey varsa 10. Gün alıyorlar ama yoksa yapistirmadir almiyorlar
bitanembugram depsizoo Gel demelerine gerek yok benim estetik dikişti ama doktor 3 7 40 kontrollerine gel dedi size söylemediler mi hem dikişe bakiyolar hem içer de kordon kalmış mi diye bakıyor isterseniz doktorunuzla görüşün benim ki ihmal etme gün güne gel dedi
depsizoo bitanembugram valla kimse bana kontrole gel şunu yap alıncak vs gibi bilgi vermedi kimse verseler sorma gereği duymam zaten