Mom696 kızım 3,5 aylık mama ve meme ikisini de zor alıyo o yüzden biraz kilo alımı yavaş, doktora sorup onun takibiyle 4. Aydan itibaren yavaş yavaş ek gıdaya geçmeyi istiyorm belki onları sever yer. Bunu bebeğin takiplisi olduğu doktorla konuşman daha iyi olur