Mom696 Emzirdikten sonra mama takviyesini yap , bebeğin büyüdükçe cc oranını arttır 2. Ay olduğunda 60 cc gibi doymadığında anlarsın . Herkesin bebeğini yetiştirme tarzı farklıdır ama ben 4 aylıkken yavaş yavaş meyve püresi hatta çay ekmek bile verdim , 5 aylıkken mamalar oluyor muhallebi gibi gece ve gündüz mamaları o şekilde verdim 6 aylık olduğunda artık zaten yavaş yavaş başlıyorsun ama bildiğim kadarıyla ilk yoğurt deniyorsun sende 6 aylık olduğunda hayırlısıyla peynirini , yoğurdunu falan verirsin artık ama 4 aya kadar mama , anne sütü ve suyunu eksik etme bebişin 😊😊