Itsdlr ilkgozagrimhavinim Ayynen öyle😬 Her dönemi ayrı güzeldi, çok çok sevdim hamile olmayı💓 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🥰
ilkgozagrimhavinim Itsdlr aminn canım inşallah🙏🏻 rabbim isteyen herkese de nasip etsin, kimseyi evlatla sınamasın🌸
Busra333 ilkgozagrimhavinim mide yanmaları reflü falan şükür tolere ediyorum soguk süt ile. Ama şükür çok yoğun değiller zaten. Ama vajinal baskı yüzünden yürüyemiyorum üzülüyorum normal dogum çok istiyorum ama yürürken resmen acıyor baskı yaptığında. Yatarken de oluyor bazen ama onu yatakta dönerek falan geçiriyorum
Ayzetuka 30+5 teyim mide yanmam hep vardı daha da arttı gaviscon ve sütle yaşıyorum eğilemiyorum kaburga kemiklerim batıyor elim ayağım ateş gibi uyku uzun süredir yok vs vs herşeye rağmen varlığına bin şükür canım kızım 🤗🤗🤗😍😍😍💛💛💛
ilkgozagrimhavinim Ayzetuka işte bu okadar güzel bi his ki🥰 herşeye rağmen varlığına bin şükür diyebilmek.. Allahım çok şükür🙏🏻
honeyland ilkgozagrimhavinim merhaba bende 28. Haftamdayım bir anda küçük tuvaletin geliyor mu dayanamayacakmıssın gibi aha altıma kaçırıcam dediğin cinsten
Fatma34- honeyland hahahahahah hoşgeldin 28. Haft resmen canım 😂 Olmazmı gülmek öksürmek yasak o an herşey olabilir 😂😂😂😂
honeyland Fatma34- ya hahah😄🤦🏽♀️ Gülsem mi ağlasam mı dışarı çıkamıyorum ya çok sık geliyor hatta bazen çok sıkışıyorum 2 3 sanıye sonra o hissiyat kayboluyor e hani vardı tuvaletim 🤷🏻♀️😄
Fatma34- honeyland dışarı çıkmak bir hayal oldu canım benim tuvaletten kalkıyorum üstüme çekerken tekrar geliyor sen düşün 😂😂😂😂
ilkgozagrimhavinim Fatma34- az önce kartal meydandan marmaraya binip Küçükyalı da inene kadar altıma yapmak üzereyim diye ağladım nerdeyse (aşağı yukarı 15 dklık mesafe), tuvalete bi girdim şaka yapmıyorum sıfır.. 🤦🏼♀️