Nilsubatu aynı sayılırız ben 30+5im, 11 kilo falan aldım ☺️ otururken sıkıntı yok da ayağa kalkayım dediğimde ayaklarımda ağrı oluyo üstüne basınca. El ayak şişmesi de başladı. Geceleri yatarken sıkıntı. O yana dön olmuyo bu yana dön olmuyo. Nası uyuduğumu bilmiyorum 😝bel sırt ağrısı var. Aşağı doğru baskı da başlıyo yavaştan 🤦🏻♀️