ilkgozagrimhavinim 29. Haftadayım. 3 kilo aldım. 1 kere kramp girdi sadece. Onun dışında ne bel ağrısı ne sızı ödem vs hiç şikayetim olmadı çok şükür.. Ortalama 24.hafadan beri de her gün egzersiz, nefes çalışması, yoga, pilates yapıyorum. Bunların da olumlu etkisi olduğunu düşünüyorum. Bünye yapı da etkilidir belki bilemiyorum
Ama günlük egzersizler yapılmalı ve aksatılmamalı sağlık problemi yoksa tabi. Hem bebek için hem anne için