ilkgozagrimhavinim aynen pazartesi kontrolüm var şurup bişey isticem ağır yemiyorum yine yanıyor geceler haram oldu akşamları bi çay keyfim vardı 1 bardak onu bile içemiyorum 😁 ya ben ilk hamileliğimde yaşamadım böyle şeyler ikincide yaşıyorum bir de enfeksiyon çıktı bi şikayetim de yok yanma kaşınma ama strese soktu beni pazartesi tekrar idrar vericem erken doğuma sebep olabilir falan diyor stres oldum