Gonul_enes Deletedmom93428 ben hic yapmadim ilk bebegimde 33.haftama kadar calistim somra ayrildim, 2 numarada evde cocuguma baktim yuruyus vs yok…3numaramda ilk zamanlarda yurudum ama bunuda sezeryan istiyorum yani ben yurumedim 2 bebemde ama normal dogurdum
Sidar21 Deletedmom93428 ben hiç yürüyüş yapmadım ev taşıdık 36 haftalıkken ev toplama diğer evi temizleme sonra taşınmadan vazgeçip aynı evde kalmaya karar verince kaldığım evi de tekrar temizleme 36 3 te normal Doğum yaptım bebeğim 20 günlük 🤗
Sidar21 Deletedmom93428 2500 kalmadı Doğumdan 3 gün sonra sarılığı arttı benim sütüm olmadığı için mama veriyorum 1 haftası bitikten sonra da hem kilo kaybı yaşadı hemde sarılığı yüksek çıktığı için iki gün hastanede kaldı şuan iyi sadece çok küçük bebişim 🤗
Sidar21 Deletedmom93428 aynen öyle valla inş sizde sağlıkla alırsınız kucağınıza sağlıkla gelsinler de normal sezaryen çokta önemli değil bence 😊