gizemi Deletedmom93428 ben de yürüyüş yapmadım hareket etmeyi sevmiyorum sancısız 4 cm açıklıkla sancının gelmesini bekliyorum 😂
Elfelf475 Deletedmom93428 sunu söylemeliyim normal doğum için değil sağlıklı kilo almak için yürüyorum ben açıkçası iyi de geliyor her saatte denedim yürümeyi en güzeli sabah eşim işe giderken beni sahile bırakıyor bir saate yakın yürüyüp tostumu yiyorum eve dönüyorum miss gibi geliyor bize yakın park yok onun yerine Boğaz var bu da İstanbul’un tek guzelliği 😂