Deletedmom93428 ben ilk doğumumda hiç yürüyüş yapmadım biraz zorlandım tabi ama ikinci doğumumda da yapmadım ama çok kolay geçti bence sancı başladığı zaman o anki egzersizlerin önemli ben yaptım çok faydasını gördüm şu an yine hamileyim 22 haftalık inşallah Buda ikinci doğumum gibi kolay geçer🤲