Portakalimsi545 Boncuk34 canım benim hiç sıkma canını gelecek en güzel zamanı biliyordur. Diğer aya tüm gaz devam ☺️
Portakalimsi545 Boncuk34 doktora gittin mi canım benim . Ultrason ile baktı mı tahlillerin yapıldı mı
Boncuk34 Portakalimsi545 bugün gidicem doktora kontrole aşılama yapılmasını isteyeceğim zaten doktor bana bırakmıştı sen ne zaman istersen o zaman yapalım diye.
Ozlem0207 Boncuk34 benim 11 gün geçmişti korunmama rağmen hamile olmadığımdan emin olduğum halde stres yapıyordum kan verdim hamile olmadığımı öğrenince o stres gitti ğç gün sonra oldum. Doktorum stres ve havadan dedi
Ozlem0207 Boncuk34 ve bunu da ekliyim Şuan hamileyim ben adetim gecikmeden test yaptım şüphelendiğim için silik çizgi çıktı. Sabah çizgi netti
Sultankaya42 Boncuk34 bende bugün gittim hastaneye adetim 1 hafta gecikti 1 aylık evliyim kan verdim negatif çıktı ama hafif sarımsı bişey geliyo bide aşırı halsizlik var birazda göğüslerimde belimde ağrı var
Portakalimsi545 Boncuk34 rabbim en güzel şekilde sonuçlandırsın canım benim. O nasıl oluyor bilmiyorum 🤷🏻♀️ Çatlama gününe yakın mı yapılıyor aşılama
Boncuk34 Portakalimsi545 gittim canım doktora klomen kullanıyordum ilacım değişti femara verdi bu ay çatlatma iğnesi yapacak
Portakalimsi545 Boncuk34 hadi bakalım canım benim güzel haberlerini alırız inşallah ☺️🙏🏻 Beklemedeyiz😉
Ayssemir Boncuk34 Benimde bugün 7. Günüm gecikiyor kan da vermedim daha fırsat bulamadım evde test yaptım negatif çıktı 🙄