ikizlerinannesiiii Boncuk34 bende 3 gün gecikmeliydim. Test yaptım negatif çıktı 2 gün sonra pozitif çıktı. Erken ise görünmüyordur kan ver canım
Boncuk34 ikizlerinannesiiii çok isterdim olsun ama bu ayda olmadı 😏doktora gittim zaten adet olmuştum ilaç verdi çatlatma iğnesi yapacak bu ay