Oziinn Babykuzucuk korkma canım ver sen yine de bu belirsizlik daha kötü heyşey gönlünüzce olur inşallah
Oziinn Blossom00 kanda daha önce belli olması gerekmiyor mu silik çizgi bende de çıktı o insanın aklını çok karıştırıyor gerçekten
Blossom00 Oziinn evet saçma sapan karmaşıklık içindeyim eğer yoksa adet olmak istiyorum artık hele testlere güvenmem daha
Mervegn16 Babykuzucuk sakın moral bozma aylarca bozdum moralimi, bu ay hiç kafaya takmadım oldu bi kaç gün önce öğrendim :)
Babykuzucuk Boncuk34 bende daha belirti yok umarım gebelik yoksa biran önce olurum gecikmeyi hiç sevmiyorum
Portakalimsi545 @Oziinn @Babykuzucuk kızlar size özellikle yazmak istedim. Benim ilk kanda beta 1.20 idi. Sonrasında 8,43 ve şimdi bunun dört katından fazla. Gelmediyse umudunuzu kaybetmiştin. Bana doktora söktürücü yazdı. Herkes kullan dedi. İyi ki yapmamışım. Bekleyin sonuna kadar 🙏🏻
Portakalimsi545 Oziinn amimın canım tüm isteyenlerin kucağını doldursun rabbim inşalllah. Dualarımdasınız ☺️🙏🏻
cansudogru Boncuk34 benim 10 gün geçmesine rağmen öncesinde yaptığım erken gebelik testinde daha sonra normal testte dahi negatif çıkmıştı en sonunda gidip kan testi verdim ve orada 5haftalık gebelik olduğu söylendi en sağlıklısı kesin sonuç kan testi canım
Portakalimsi545 cansudogru kesinlikle canım benim benimde öyle. Benimde ne erken gebelikte ne kaset de çıkmadı.
Boncuk34 cansudogru adet olmasan bende kan verilirdim ama maalesef akşam oldum kısmet artık diğer ay deniycez şansımızı 😕
Portakalimsi545 Boncuk34 canım benim hiç sıkma canını gelecek en güzel zamanı biliyordur. Diğer aya tüm gaz devam ☺️
Hilalkhrmn417 Boncuk34 ben 8. Gün yaptım pozitif çıktı sonra doktora gittim ama en doğrusu bu şekilde