Boncuk34 Merhaba kızlar bugün benim adetimin 3. Günü olması gerekiyor ama olamadım ilk gün test yaptım ama negatif çıktı sizce böyle olup sonrasında gebelik testi pozitif olabilir mi ?
cansudogru Boncuk34 benim 10 gün geçmesine rağmen öncesinde yaptığım erken gebelik testinde daha sonra normal testte dahi negatif çıkmıştı en sonunda gidip kan testi verdim ve orada 5haftalık gebelik olduğu söylendi en sağlıklısı kesin sonuç kan testi canım
Hilalkhrmn417 Boncuk34 ben 8. Gün yaptım pozitif çıktı sonra doktora gittim ama en doğrusu bu şekilde
Portakalimsi545 Boncuk34 inşallah canım kan testi ver istersen aklın kalmasın. Dularımdasın. Haber et bana da ☺️
Oziinn Canım bende aynı durumdayım normalde 3.gün olması gerekiyor ama hala olmadım ilk gün test yaptım epey sonra silik bir çizgi vardı ikinci günün akşamı kan verdim betam 1,20 çıktı hala olmadım çok kararsızım
Babykuzucuk Oziinn 11 gün önce kan testi verdim beta 1.20 cıktı bugün adet günüm ama olmadım olcak gibi bir belirtide yok. Kaset test yaptım malesef ondada çizgi yok aklım cok karısık. Burda çok kişiye denk geldim 1.20 olup yükselen ama testte cıkmayınca moral olarak yine çöktüm
Oziinn Babykuzucuk Babykuzucuk bende öyle canım aklım hep orda hiçbir adet belirtisi göstermiyorum şu an stresten falan olabilir diyo herkes
Blossom00 Babykuzucuk Bende senin gibi karmakarışık haldeyim dün adet günümdü testte silik çizgi vardı kan testi 0.13 çıktı bugün hala adet olmadım,bekliyorum🤷🏻♀️
Mervegn16 Babykuzucuk sakın moral bozma aylarca bozdum moralimi, bu ay hiç kafaya takmadım oldu bi kaç gün önce öğrendim :)
Babykuzucuk Oziinn valla bende öyle diyorum şuan iyice allak bullak oldum tam yok yaa bu ay olmadı diyorum sonra karnıma batmalar geliyor acabamı diyorum. Bi kaç kişi 1.20 düşük değil Yükselmiş olabilirde yazdı ama tabi hala bilinmiyor
Oziinn Babykuzucuk ben bu yıl içinde iki tane boş gebelik geçirdim bnde çok korkuyorum telaş yapıyorum
Oziinn Babykuzucuk korkma canım ver sen yine de bu belirsizlik daha kötü heyşey gönlünüzce olur inşallah
Babykuzucuk Blossom00 streste etkiliyo işte düzenimizi bozuyoruz geciktikçe ay bilmiyorum gercekren zor süreç allah yardımcımız olsun
Oziinn Blossom00 kanda daha önce belli olması gerekmiyor mu silik çizgi bende de çıktı o insanın aklını çok karıştırıyor gerçekten