Caglaluna Rabiaa_uzn 2. Trimester dönemine çok az kalmış inşallah o sorun da geçer 🥰🥰 bende de çok gaz oluyordu 😅
Caglaluna Calisananne25 maşallah diyelim 🥰 ben 1. Trimester döneminde zorlandığım için şu dönem bana nimet geliyor 😂
Ozlem0207 Caglaluna bende 15+4 bulantılar hala devam ediyor Tabiki ilk günkü gibi olmasada şükür yani yarım balayı denilebilir 😀. Cinsiyet belli mi🙈
Caglaluna Ozlem0207 inşallah tamamen geçer tam balayı olur 🤲🏻😍 cinsiyet erkekmiş inşallah hayırlı olur sağlıkla gelir 🤲🏻 Sizin belli mi ? 🥰
Caglaluna -Selma- Allah yardımcınız olsunnn benim daha 3. Trimester a var o yüzden şimdiden düşünmeyeyim o dönemi 😂 ama inşallah biz de sağlıkla 3. Trimester a kavuşabiliriz 🥰🥰
H_myra1 Caglaluna 2.trimesterdeyim bana balayı ugramadı mide bulantısı yanması eşliginde belimdeki fıtık lardan dolayı bacak uyuşması ve yürüyememe oturamama😁 23+4 haftalıgım bir an önce dogurmak istiyorum hayırlısıyla vakti saatinde
Caglaluna H_myra1 inşallah daha huzurlu geçer bundan sonraki haftalarınız 🥰 baya zor olmuş Allah yardımcınız olsun ☺️
Bensunsal Kızlar 17-18 haftalıkken yurtdısı seyahati planlıyorum doktor izin verdi sizce bir sıkıntısı var mıdır?