Caglaluna 16+4 valla ben hamile olduğumdan beri hamileliği anlayamadım cok şükür ne kustum ne bas dönmesi ne halsizlik dr gidip ultrasonla görmesem kendimi hamile hissetmezdim simdilik Hersey yolunda ins da boyle devam eder rabbim hepimize saglikla sihatle evlatlarımıza kavusmak nasip etsin 🤲