Caglaluna 15+4 den selamlar 🥰 balayı dönemine geçtiniz mi kızlar ? Daha rahat mısınız 🥰 aranızda hamile gibi hissetmeyen var mı 😅
SahraKubra Caglaluna ben birinci trimesterdeyim daha 12/4 hiç hamile gibi hissetmedim daha 😍😍😍 Nazar değmez insallah 🙃🙃🙃
Belacivciv Caglaluna 22. haftadan selamlar🙋🏼♀️ Balayı gibi geçiyor ilk trimestere göre tabi ara sıra bel ağrısı oluyor o kadar. Hareketlerini hissetmesem bazen unutuyorum😂
secoz SahraKubra 2. Trşmesterin son haftasındayım artık hareketleri olunca hamile olduğumu anladım 😁 çok şükür zorlamadı kızçem ❤️
ZZeynepP1903 15+6 haftalık oldum şu balayı dönemi nasıl birşey çok merak ediyorum 😩 zira benim kasık agrılarım ve mide bulantılarım bana yapıstı resmen hayattan sogudum. 😒
Caglaluna Rabiaa_uzn 2. Trimester dönemine çok az kalmış inşallah o sorun da geçer 🥰🥰 bende de çok gaz oluyordu 😅
Yamacin-Annesi Caglaluna ben hamileliğimi damarlarima kadar hissediyotum çünkü hamilelikte olan herşeyi yaşıyorum 😂 16 haftaya doğru haylrn geçmedi
Calisananne25 Caglaluna ben ilk günden beri balayı konforundayım çok şükür hiç zorlanmadım bir sıkıntımız olmadı, 21+1im son haftalarda sadece yemekten sonra Bi bulantı Bi fenalık oluyo 5 dk sürüyo o kadar 🙈
Caglaluna Calisananne25 maşallah diyelim 🥰 ben 1. Trimester döneminde zorlandığım için şu dönem bana nimet geliyor 😂
yigitegenin_annesi Caglaluna balayı dönemindeyim😃😎müthiş gzüel ilerleiyyor 3.trimester zor gibi allah yardımcımız olsun
Caglaluna -Selma- Allah yardımcınız olsunnn benim daha 3. Trimester a var o yüzden şimdiden düşünmeyeyim o dönemi 😂 ama inşallah biz de sağlıkla 3. Trimester a kavuşabiliriz 🥰🥰
Seross10 Caglaluna maşallah başından beri sıkıntısız geçiyor umarım doğunca çektirmez sıpam 😁😁 17+2 olduk
Gokce91 Haftadayım, değerini bilin ve bol bol gezin😅 ben şu an çok zorlanmaya başladım, mide yanmaları da başladı artık öyle bol bol yürüyemiyorum, ayrıca çok hareketli öyle bir vuruyor ki😅😅