Selinn1818 ben yarın 10 haftalik oluyorum 😇🤲🏻🤗
Bendeki belirtiler, imom balık yağını kullanırken 6 ve 7. haftalarda domates ve bazen zeytin dışında hicbisey yiyemedim hayattan koptum resmen. Hemen anladım bıraktım normal vitaminimi kullandım normale döndüm sabah aksam yemek yiyebildim şimdiye kadar 🤲🏻🤲🏻
Gazım zaten yapıştı bana baştan beri 😔 afedersin yoruldum yani sürekli karnım sis ve ağrılı gezmekten 😬
Birde ne yersem iki dkda doyuyorum sanki bebeğin suyu midemde patlıcak gibi hissediyorum 😧 akşamları da mide yanmalarim başladı şimdi olduğu gibi 😭 bu cok kötüymüş 🤯