Bende 8+4üm hiçbir şikayetim yok ara ara kasık ağrısı dışında. Kendimden hiç beklemezdim ben kesin hamileyken hastanelik olurum kusmaktan derdim önceden. Rahmetli annem öyleymiş bende öyleyimdir derdim. Normalde midesi çok hassas hemen kusan biriydim ama şu an Bulantı tiksinme vs hiçbir şey olmadı. Aksine sürekli açım. 2 kilo almışım bile 8 haftada 🤷🏻♀️