Kizill benim ilk 3-4 gün sanırım yanlış da hatırlıyor olabilirim çok çok aç durduğum zaman açlıktan sanırım midem bulanıyordu o yüzden de kendime sık sık yeme şeyi koymuştum ki midem bulanmasın sonra öyle de yaptım ama dediğim gibi 3-4 gün sonra geçti tabi bu dediğim zamanlar 6. Haftada falandı sanırım sonra yorgunluk oldu bende sadece o da çok çok is yaparsam Allah’a şükür suan sadece bel ağrısı oluyor 🙃