halaycibasi şimdi sana yazmak icin girdim foruma. Yeni geldik eve. Gittik nst ye girdim. Sıknıtı cıkmadı. 7 eylül sabah 9 a günümüzü aldık. Gecen hafta 2155 grdı. Bugün 2400 cıktı ona sevindik. Boy 47. Bi sıkıntı yok sükür işte 6 günümüz kaldı. Bigün öncesinden gidip covid testi yaptırıcaz annemle. Narkoz testi olacakmısım. Ertesi sabah da 7.15 de hastane de olacagız. Heyecan sardı şimdiden. Darısı senin basına canım benim ama erken olmasın gününde gelsin yavrucak. 🤗