halaycibasi bende kadıköy Medicana da dogurucam. Hayırlı olsun ikimiz icinde. Saglıkla alalım da kucagımıza. Benim de bogazım agrıyor grip mi oluyorum siye, düsünüyorum doguma az, kaldı hersey üst üstte geldi. Şimdi esim pastil getirecek. 1 tane de parol iceyim yatayım aksilik neyden korkuyorsam basıma geliyor. Sende cok dikkat et hava cok sogudu sakın üsütme.