Canım bende bugün gittim muayeneye. Herşey yolunda çok şükür. Bana bugün verdi ciğer geliştiriciyi ama hala kendisi de emin değil 37 de alıp almamakta, 38 de de alabiliriz gibi duruyor şuanlık ama bekleyip görcez dedi. Ama ne olur ne olmaz diye verdi ciğer geliştiriciyi. Haber vereyim dedim :)