Aatpl Aatpl ikinci birincide 42 haftalık doğdu zaten ertesi günü son kontrolüm vardı gece 2 de suyum geldi ertesi günü akşam saat 21:00 a kadar sancı çektim sonra sezeruan oldum bebeğim iriymiş meğersm ama 10 santim açılmam olmuştu. Bebeğinin kilosu 4.790 dı boyu ise 56 santim. İlki kızdı bu arada. İkisinin arasında 26 ay var ben normal doğumu deneyecekler bunda da 42. Haftadayım cuma günü kontrolüm vardı 2 santim açıklığım olduğunu dediler. Ve birazda zorlayıcı vajinal masaj ve kontrol yaptılar. O gün 3 gün avuç içi kadar hafif kanlı sümüksü birşey geldi başka birşey de yoktu. Perşembe günü sabah erkenden tekrar gideceğim sancım başlamazsa acaba suni sancı verseler Doğum yapabilir Mİyim. Ben bebeğimin kilosunda 3.700 falan anca dedi doktorum