Minanin_Annesi kandaki bilirubin seviyesine bağlı ,doğumdan sonraki ilk haftalarda hafif sarılık olağan kabul ediliyor, çünkü annebebege tam alisamaz sütü tam gelmemiştir yada tam emzirememistit bundan kaynaklı olabiliyor buda sık sık emzirmekle geçer fakat ileri düzey sarılık hastane ortamında tedavi edilmesi gerekir