Sedos199535 Banada kanala girmemiş bebek dedi açılma 1 cm dedi doktorum 10 güne kadar gelmezse 10 gün sonra 40.haftamız oluyor o zaman suni sancı ile başlatırız doğumu dedi pozisyon uygun kanala yakın ama girmiyor kanala inatçı. Aklıma şu takıldı kanala girmeyen bebek suni sancı ile doğar mı