Egeasigi 1 cm bile acilman varsa suni sanciyla yapabilirsin doğum ben kizimda oyle oldu 1 cm acilmam vardi sancim yoktu 41 haftalık olmustuk devlet bekliycen dedi ozeldeki doktor 40 haftadan sonra beklemek riskli allah korusun cocuk zorda kalıp da büyük tuvaletini yapıp yiyebilir dedi ertesi gün gel yatisini yapalım dedi kendi sancim hic yoktu Sünni sanciyla dogurdum kucağıma verdiler sonra üstünü giydirmeye tartıya koydular büyük tuvaletini yapti hemen doktor iyiki beklememisiz dedi