Senatuntel16 fatmakolay bence sisko Bebisler iceride yerlerini baya sevdikleri icin gelmeyip orada yiyip sisiyorlar😂😂 insallah vaktinde saglikla gelir🤍
fatmakolay Senatuntel16😂😂 bakalım öyle mi olacak şimdilik bir hareket yok karnım sertleşiyor arada bir de kasıklarıma çok baskı var
Kado87 fatmakolay yok 38de aldi beni zTen erken dogum.riskim vardi karnim cok buyudugu icin cok kasilmam baslamisti 33te ciger gelstrici vrmustuk 38de artik tasiyamazsin dedi ve aldi doktorum
Susamtanem2 Egeasigi Dr özel mi genelde o kadar beklemezler özelde Sancı açılma olmadan propess ile doğumum baslartildi 40. Haftada devlert hasyanesinde
Sedos199535 Fatmanurr42 yazdigini gormemisim canim bilmiyorum onu valla bilgim yok o konuda ama çok bekleme Derim haftan geçince tehlikeli allah korusun