Dyggfrkn evet canım haklısın ama ben hiç öyle birşey durmadım açıkçası .aksine baş büyükse yırtma ihtimali var vajinayı,anneyi zorlar yani .hayırlısıyla hepimiz kucağımıza alalım o mis kokularını içimize çekip hasret giderelim 😊nasıl doğduklarının önemi yok sağlıklı olsunlar