Hilalkorkmaz Njyn canım oksaparı hatta doğumdan 10 gün sonra bırakıyormusuz benim doktorum öyle söyledi bebeğim için herşeye değer ama her gün bu iğneyi yapmak beni yordu artık bacaklarım mosmor oldu 6 aydın yapıyorum daha vücudum dayanmıyor gerçekten 😦
NurCeren00 Njyn bana sadece doğum yapacağın gün kullanmayacaksın ve doğumdan sonra ertesi gün hapı bırakıp günde 2 iğne olarak bir süre daha devam edeceksin dedi. Pıhtılaşma durumunuza göre doktorunuz belirliyor onu
marbling10 Njyn hmm anladım , pıhtılaşma olsa doğuma kadar iğneye devam ediliyor ama sizin kayıplarınız erken haftalar olduğu için belki sonuna kadar kullandırmaz. Doktorunuza sorun bu durumu bir sonraki kontrolde
Seda-2 Njyn bende 28. Hafta da başladım aspirinle. 35. Haftadan sonra iğneye başladım doğuma kadar kullanacakmışım öyle dedi doktorum. Belki sizde durum değişik olabilir bilemiyorum ama ☺️
Nslhnasya Hanim90 ilki yuksek tansiyondan dolayi acil sezeryan oldu bunuda 38 haftada alırız dedi şuan 33 haftayim
kirpapatyasiii Njyn oğlumu 37+3 de doğurdum 1 gün öncesinden bıraktım doğumdan sonra tekrar başladım 2 ay kullanmıştım 😊 şuan tekrar hamileyim 30 hafta ilk işim rapor almak oldu doğuma kadar kullanacağım yine