marbling10 Njyn hmm anladım , pıhtılaşma olsa doğuma kadar iğneye devam ediliyor ama sizin kayıplarınız erken haftalar olduğu için belki sonuna kadar kullandırmaz. Doktorunuza sorun bu durumu bir sonraki kontrolde
Nslhnasya Hanim90 ilki yuksek tansiyondan dolayi acil sezeryan oldu bunuda 38 haftada alırız dedi şuan 33 haftayim