Ben 9+5 teyim 5.haftadan sonra çok bulantım vardı serum zofer emedur gavıscon şurup bu ilaçlarla toparladım ve bulantım çok azaldı. Gece gündüz bulantı çektim ama hiç çıkarmadım. Şuan çok şükür bulantım yok gibi bişey. Sizin yorumlarınızı okudukça korktum 😊 acaba tekrar bulantı yaşar mıyım ?